mandag 8. oktober 2007

Nye bilder....



Her er tispene avbildet annenhver. Den øverste er tispe født nr2, under tispe født nr 3. Liggende er først tispe nr2 og nr3 under.



Valpene har blitt så søte!
Gleder meg en masse til å komme ned første helgen i november for å velge hvem av disse jeg vil ha. Foreløpig er det nr2 som er førstevalget mitt... Hun er "finest" med tanke på "riktige" tegninger og til bruk på utstillinger. Men de forandrer seg så fort disse små krabatene, og hva magefølelsen min sier når jeg ser dem vet jeg ikke.
Gleder meg til å følge disse ukene fremover!
Foreldrene til disse valpene er: Ashanti vom Glatten Kiesel og Axel vom Wanderuper Ring

1 kommentar:

Dreamwishes sa...

Hej Johanne! Kul med en blogg. Vad söta valparna är. Tycker det är härligt att du Äntligen ska få din efterlängtade kromis. Ha det gott, Carina