tirsdag 23. oktober 2007

Lischa




Lischa er min førtse hund som jeg fikk i 18-års gave. Da jeg fikk henne var hun 7 mnd og usosialisert. Det måtte jobbes mye med henne og hun ble med over alt! Alt fra bil, båt til buss og tog. Besøke byer, folkemengder, barn osv. Etter 2-3 mnd intens trening ble hun kjempefin! Og nå er hun selvfølgelig verdens fineste hund.

Det er utrolig at hun blir 11 år i november. Man skulle tro at hun var så gammel når man ser henne. Disse bildene er tatt nå i sommer. Det siste bildet er tatt etter en dusj, noe som IKKE er morsomt! Van har hun aldri likt på noen måte.

Jeg håper jeg vil ha henne endel år til og at hun vil lære opp den nye valpen til å bli like fin som det hun er.

Hun har og er min trofaste følgesvenn og hundenes dronning! (Hun oppfører seg som en i hvertfall!! ;o) )

Ingen kommentarer: