mandag 29. oktober 2007

Nå er det ikke lenge igjen....

Til jeg skal ned å se på valpene!

Jeg har ikke hørt så mye fra oppdretteren den siste tiden, men vet at valpene utvikler seg bra.
Vi reiser på fredag med fergen til Fredrikshavn og kommer til oppdretteren på lørdag morgen. Jeg er veldig spent på å se hvordan valpene har utviklet seg siden jeg ikke har sett bilde av dem siden de var 2 uker gamle. Det er også noe helt annet å se dem med egne øyne! Da får man et bedre inntrykk av dem.

Gleder meg og er også veldig spent på godkjenningen av søknaden. Den prosessen starter etter at vi har vært der, for da får vi flere opplysninger som vi trenger til søknaden.

Ellers så skjer det ikke så alt for mye spennende her. I går fikk vi gjort rent for kaninene og slaktet noen av dem. Det skal bli godt med litt kaninmiddag igjen! Det er både sundt og godt!

Jeg må være litt hard med utplukking av de kaninene jeg vil beholde, for jeg har et kull på 7 unger som jeg ikke har plass til... litt kjedelig, men sånn er det nå en gang. Man kan ikke beholde alle hele tiden! En annen ting er når vinteren kommer, og koppene fryser til, da er det greit å ikke ha alt for mange kaniner å fôre på.

Men i første om gang nå er turen til Danmark og hvilken valp jeg kommer til å ende opp med!

Det er jeg spent på!

Kommer selvfølgelig til å legge ut bilder etter at vi har vært der!

Ingen kommentarer: