fredag 11. juli 2008

Ny hjemmeside



Det har skjedd endel siden sist jeg fikk oppdatert her. Alba fikk gjort unna utstillingen med glans! Vi fikk t.o.m meget velvist og det er visst ikke vanlig at dommeren som vi hadde kommenterer. Resultatet ble BIR og 1 pr. Som vanlig røk vi ut av BIG ringen ganske fort. Alba snuste i bakken hver gang hun gikk forbi dommeren og med en gang vi var forbi gikk hun så pent! *arg* det er jo typisk....


Ellers så har lischa blitt opperert for 5 jursvulster, operasjonen gikk kjempebra og hun er i fin form igjen. Dette kom jo ikke på som et sjokk, for hun har vært frisk hele livet så litt alderssymtomer får man leve med. Det eneste er at det gikk litt mer opp for meg at hennes tid her er snart slutt. Hun blir 12 år i november, så hver dag jeg får ha henne her mest mulig frisk nyter jeg!


Alba har også fått godkjent rabiesvaksinen sin, så nå er det fritt frem for å reise til Danmark eller andre steder i Europa. Neste å blir det en tur til Tyskland og går alt etter planen kan hun faktisk bli parret allerde i nov/des hvis hun får løpetid.
Jeg har laget en ny hjemmeside der det vil bli mer info om forskjellige ting om Alba.

Ingen kommentarer: