mandag 5. november 2007





Da ble dette Alba!
Litt rart er det, for jeg var sikker på at jeg ikke kom til å velge denne valpen! Hun andre var veldig fin å se på og roligere, men det var et eller annet med henne som gjorde at jeg valgte henne til slutt. Hun sjarmerte på mann og barn i tillegg, så hun gjorde en god jobb!
Det tok meg mange timer å velge, og jeg var veldig usikker på hvem jeg skulle ta. Det var godt at mannen til oppdretteren var så tålmodig med oss og lot oss få lov til å bruke tid på valget! Oppdretteren selv snakket vi med i noen minutter før hun måtte reise, men jeg fikk da god veiledning på hvem hun menet vi burde velge... Og det valget ble det til slutt.
Da jeg skulle si hvem jeg ville ha valgte jeg tispe nr2, men følte med en gang at det var faktisk feil valg og valgte da tispe nr3. Det har jeg slått meg veldig til ro med og nå er det bare å vente på at hun blir chipmerket slik at jeg får sendt søknaden avgårdet.
Gleder meg til jeg får hentet henne i begynnelsen av desember! (Hvis alt går etter planen)

Ingen kommentarer: